Söndag och fredag

I söndags sov jag jättelänge och när jag vaknade satte vi oss och slöade framför TV:n och tittade på Jon & Kate plus 8 som är vårat nya obsession. Men eftersom det var soligt kände vi att vi borde göra något så vi ringde Camilla och frågade om hon hade lust att bada och det hade hon så vi åkte dit. Tittade lite på Enchanted först och sedan badade vi och solade ett tag. Vi åt middag där också, lax med bakad potatis, avokade och sås gjord på Philadelphiaost och lite av marinaden till laxen. Självklart blev dert ju hur gott som helst!

När vi kom tillbaka tittade vi en massa på Jon & Kate igen typ tills det var dags att sova!

Kom precis på att jag glömde skriva om i fredags! Då chillade vi på morgonen eftersom vi var ensamma hemma och sedan åkte vi till mallet där vi spenderade några timmar. Det blev en klänning och massa smink för mig. Klänningen från Forever och sminket från Victoria's Secret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback