You spin my head right round!

Usch vad obehagligt! Jag känner mig så förvirrad att jag blir yr. Har aldrig känt det så här förut. Alla känslor och tankar som blandas. Vad skönt det ska bli att åka hem. Vad jobbigt det kommer vara att lämna familjen och kompisarna här. Var Kul det ska bli att se alla igen! Jag vill inte åka hem. Är trött på det här livet nu! Det går inte i hop någonstans!

Och hela grejen med boende gör ju inte det hela bättre. Vi har ju hittat huset nu på Long Island och det verkar riktigt nice. Nära till tåget och så. Men jag har räknat ut att den sjunde augusti när vi planerat att lämna familjen kommer jag ha 800 dollar kvar. Jag har också räknat ut att mat+tåg fram och tillbaka till Penn Station+övervikt av bagage på flyget kommer komma upp i runt 700 dollar. Vi kommer alltså ha 100 dollar att ha kul för och göra saker under 10 dagar. det klarar jag ju inte ens av under en vecka här!

Jag vill bara veta vad som kommer hända och när jag kommer hem! Klarar inte av det här längre.

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

anej den dar laten (rubriken) fastnar i huvudet sa lange ju:P



Jag ser inte framemot att aka hem... fast samtidigt tycker jag att ett ar racker... det ar bara det att alla skriver att det ar sa jobbigt. och det forstar jag.. nar man lamnar sverige ar det ju lixom "vi ses om ett ar" men nar man lamnar usa ar det "hoppas vi ses" forstar att du kanner som du gor:p nar jag flyttade hem fran england var jag asglad ena sekunden o ledsen andra, det ar jobbigt nar man stannar sa lange pa ett stalle att man lyckas "odla lite rotter"

Postat av: Anonym

Jaa, Amanda, nu ska du HEM! Njut av det, och var stolt att du lyckats med detta år & tänk vad många nya människor du lärt känna!

2009-08-01 @ 00:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback