Bio, Söndagsparty, mingel och middag

Tog en liten sovmorgon i morse och åkte in en timme senare än jag brukar. Kom fram till New York vid 11 och halvsprang till Times Square och AMC där jag träffade Matilda och Caroline. Vi tittade på Up i 3D och den var sjukt rolig! Efter det blev det direkt till 26th St och Söndagspartyt. Jag stod på väntelistan men det var inte alls mycket folk så alla på väntelistan fick komma in. Innan det började gick jag till VIP-rummet och hälsade på Olivia och Janne och jag satt där och pratade med dem tills det var dags för insläpp. Matilda och Caroline som fick gå in före mig hade tagit platser längst fram så där fick jag sitta idag igen. Joan Rivers som var en av gästerna kallade oss "nannys on the first row" för sluts! Andra gäster var Killinggänget som ju är sjukt roliga, och Duane och Beth från Dog the Bounty Hunter. Beth kom fram efter showen och hälsade på alla oss på första raden och sa att vi var söta. Vad är grejen med det liksom?

Sedan blev Olivia och Janne bjudna till VIP-minglet och då fick jag också följa med så jag minglade runt där med alla gäster. Sedan tyckte Janne att vi skulle ringa pappa så det gjorde vi. Han fick prata med mig, Janne och Jonas Eriksson som kom fram till mig efter och berättade hur taskig pappa varit när de jobbade tillsammans. Haha! Men det var trevligt i alla fall. Jag och Olivia minglade runt och pratade med både Jonas, Filip och Fredrik. När jag skulle ta kort på Olivia och Fredrik kom Fredriks dotter Pella, som är så otroligt söt, och ställde sig bredvid Olivia för hon ville också vara med på bilden!

När Filip och en massa andra fick för sig att gå sa de inte det till en kille som jobbar på redaktionen så han kom ut när jag och Olivia stod ute och så blev han arg för att de dragit och sa att de får fan komma tillbaka. Så stod han där och svor för sig själv och jag och Olivia bara lyssnade. Så efter ett tag sa han: "Förlåt.. Johannes" och sträckte fram handen och började fråga vem vi kände på festen. Sedan gick han.

Efter minglet gick jag, Olivia och Janne och åt middag på en restaunrang som kändes väldigt bekant. När jag såg tavlan de hade på väggen kom jag på att det var där jag och pappa ätit frukost på hans födelsedag. Det blev god pasta med pesto och kyckling för mig. Sedan var jag tvungen att åka hem, men jag lovade Olivia att jag ska komma och hälsa på henne på Krillan när jag kommit hem.


Killinggänget, Dog, Joan Rivers, Jonas, Janne och Olivia

Fredrik, Pella och jag

Och så ett grattis till mamma på mors dag och ett grattis till Ellen på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, tack för gratulationerna!

Vad roligt du hade på Söndagspartyt! När jag väl slog på TV:n gick strömmen! Så jag fick gå & sova... Kul att du träffade Olivia - & Pella.

Ha en bra dag, kram mamma

2009-06-01 @ 07:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback