My life in ruins

Kom precis hem från bion. Den var härlig, man blev liksom glad av att se den. Matilda, Camilla och Frida kom också så vi var ett helt gäng tjejer som satt där. I alla fall Tazneem och jag satt och asgarvade en massa. De drev med amerikaner att de ville ha donuts och shoppa i stället för att se alla sevärdheter. Det tyckte vi var hur kul som helst men de andra inne på bion verkade inte förstå det roliga. Synd för dem, liksom.

I morgon är det Sveriges nationaldag och det ska jag och Rebecca fira med svensk lunch. Jag skrev ju om det innan. Ska köpa med mig lite svenska godsaker därifrån också. Tazneem fick smaka Dajm idag och det tyckte hon var jättegott så det kanske jag köper till henne!

Nu ska jag nog titta på någon film och sedan sova. Ska hämta Rebecca vid halv 12 vilket betyder att jag måste åka härifrån vid halv 11.

Kommentarer
Postat av: mamma

FYYY vilken rubrik du skrämmer mig med!

Sen när jag läser vidare ser jag att du haft en urmysig kväll. Visst är det skönt att kunna skratta åt ngt som ingen annan förstår?

Ha en härlig SVERIGES NATIONALDAG! Själva ska vi hem till Rågisarna & se när sverige slår Danmark i fotboll, he he... Ovesens kommer oxå! Jag hälsar till dem från dig, ok?

Kram

2009-06-06 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback