The Hangover = bästa filmen!

Idag har jag, utan tvekan, sett roligaste filmen någonsin! Jag har aldrig skrattat så här mycket till en film och det var så kul att ingen kunde hålla sig från att applådera! Det handlar om fyra killar som åker på bachelor party i Las Vegas för att den ena ska gifta sig. Men när de vaknar upp efter första kvällen kommer de inte ihåg någonting. De har en tiger i badrummet, en bebis i garderoben och en av de saknar en tand. Helt galen film som alla borde se!


Haha! Skulle gå in och kolla när den hade premiär i Sverige och det har den ju redan haft och det är bara 11 års åldersgräns där. Här var det 17 så jag, Matilda och Camilla var tvungna att visa leg!

Kommentarer
Postat av: Jannike

HAHA tänk att visa lägg på bio! Vilken grej. ^^ USA är som det är.

Postat av: Pappa

Jag fick visa leg när jag köpte en margarita på Park Avenue på Chipotle. Hade precis fyllt 48...

2009-06-10 @ 23:49:51
Postat av: Camilla Blank

hehe, så jävla rolig va den! =)

2009-06-13 @ 16:41:04
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback