Tillägg till föregående inlägg

Johan ville ha svar på lite fler frågor:

Snyggaste killen du träffat i USA:
var svensk xD
Roligaste Morgan-uttryck: "I'm thinking, I'm thinking, I'm thinking... That's not a matter of life and death! I tell you what's a matter of life and death - that beautiful lady over there! WHOA WHOA FIREFPOWER!" med någon slags sydstatsdialekt.
Smartaste Amerikanen du träffat: Josh
Dummaste Amerikanen du träffat: En som jobbade på Newseum: "Oh, you're from Sweden. I love Swiss chocolate!"
Svåraste ordet på Amerikanska: Button, går inte att säga det på något annat sätt en brittiska.
Bästa Restaurangen i NY: Pastis
Det första du ska göra när du kommer hem: Åka till Systembolaget och sedan åka och köpa godis och kebab!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hahahahaha "buttons" svåraste ordet! Hahaha. Jag skrattar inte åt dig, bara åt det här med svåra ord! Själv har jag alltid haft problem med ordet "little", antingen låter det britiskt, eller som ett sludder. Hahaha. Nu tror jag dock att jag börjar få till det! X)

Postat av: Jannike

Nej hell no, jag hatar brittisk engelska. Haha. Undviker allt som låter brittiskt. Men jag har insett att om man uttalar typ som... "Buddon", så blir det inte så brittiskt, men ändå inte ett sludder. "Buddon"... "Liddle"... it kinda works. ;)



Jag landar i DC den 9e juli! :) Men planerar nog någon sväng till NY också tror jag nog!

2009-06-17 @ 20:00:11
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha...Morgan skulle platsa i Killing-gänget!



Men du: Systembolaget & Kebab?????



Merry Midsummer luv......



Johnny

2009-06-18 @ 08:39:19
Postat av: mamma

Jaa, Josh ÄR smart!

Och Morgan HAR de bästa kommentarerna!

Håller med föregående talare att man ska uttala med "D" så blir det mera amerikanskt!

Snygga svenskar som du träffat... hm, få se nu: Håkan Hellström, Han du träffade i Svenska kyrkan (Hannas kille), Filip, Fredrik, Torsten Flinck, ngn i Killinggänget eller ngn av Mackenkillarna, Björn Skifs, oj! Du har träffat så många snygga svenskar!

Vad ska du dricka till Kebaben?

Puss, vad du är söt! Kram mamma :O)

2009-06-18 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback