Så uttråkad!

Namn: Amanda
Längd: 5 fötter och 6 inches 
Vikt: 3 kilo mindre än i höstas
Skostorlek: 37-38
Tatueringar: Nej
Piercingar: Bara i öronen
Hårfärg: Mörbrun.

JA ELLER NEJ:
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, vill bo på Manhattan
Dricker du: Ibland
Använder du droger: Nej
Tänker du på självmord: Nej
Tycker någon att du är attraktiv: Ja

VAD:
För shampoo använder du: John Frieda
För parfym andvänder du: Sweet Daydream från Secret Garden Collection
Är du rädd för: De stora äckliga spindlarna som brukar krypa runt på mitt golv
Gillar du att tvätta: Nej
Vad för berg-o-dalbana gillar du? En jag åkte i Denver som jag inte kommer ihåg namnet på :P

SENASTE:
Film du hyrde: Tror det var Milk med Amanda och Rebecca
Film du köpte: Kommer jag inte ihåg
Låten du hörde: The climb med Miley Cyrus
Låten du hade på hjärnan: Samma
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg
Person du ringde: Camilla
Tv-program du tittade på: Robinson
Personen du tänkte på: Zac Efron, haha

 FÖR ELLER EMOT:
Långdistansförhållande: Emot
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållande: För

FAVORIT:
Mat: Kan inte välja en favorit bara!
Låt: Boom boom pow - Black eyed peas
Sak att göra: Få massage av Morgan
Sport: Fotboll
Dryck: Vitaminvatten med smak av citron eller hallon och äpple
Kläder: Mina myskläder
Film: Mamma Mia
Bil: Min :)

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en kille: Ja
Gråtit över en tjej: Nej.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

ANTAL:
Gånger du har varit kär: 3
Gånger ditt hjärta har brustit: 2
Tjejer/killar du har kysst: Ingen aning
Gånger ditt namn har varit med i tidningen: Ingen koll
Ärr du har på kroppen: Två större, ett på ryggen och ett i pannan

WHATEVER:
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra idag: Skjutsa barnen till skolan, chilla, jobba och äta middag med Rebecca
Är du seriös: Oftast
Vad är du allergisk mot: Pollen mm
Vart har du ont: Magen
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Efter några försök brukar det gå
Favoritprogram: Sex and the city

MERA:
Håkan hellström eller the ark: Håkan
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Bara med pasta
Är du glad: Mer trött
Var du glad i går: Nej, Matilda åkte ju hem
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Bra musik
Stockholm är: Hemma!
Göteborg är: Där Liseberg ligger
Kan du sjunga: Enligt Emil - Nej, enligt Morgan - Ja
Mer värt än guld: Familjen!
Spaghetti eller makaroner: Det beror på till vad
Ett land jag helst vill besöka: Sydafrika 2010!
Hur tidigt stiger du upp: 6.55! Alltså måste jag sova nu!

Kommentarer
Postat av: Johan

Snyggaste killen du träffat i USA:

Roligaste Morgan-uttryck:

Smartaste Amerikanen du träffat:

Dummaste Amerikanen du träffat:

Svåraste ordet på Amerikanska:

Bästa Restaurangen i NY:

Det första du ska göra när du kommer hem:

2009-06-17 @ 08:44:31
Postat av: Maria

fotbolls vm!!!! jag vill ocksa dit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback