3 dagar kvar!

Kom nyss hem från Danbury Mall. Var där med Matilda. Vi gick in på Forever 21 och sedan köpte jag en kaffe på Starbucks och sedan satt vi och pratade jääättelänge innan vi var på CVS och luktade på deos, haha! Men det var trevligt! Hon ska åka till Bahamas på lördag och hade inte jag fått träffa tjejerna då skulle jag vara sjukt avundsjuk!

Men nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får träffa dem! I morgon är det ju kinesiska igen och på fredag bio med Rebecca och sedan blir det New York! Ska bli såååå nice!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nice att få träffa tjejerna:O)

Glöm inte att titta igenom kläderna Ellen har med sig!

Ha även kul på kinesiskan & På bion

Kram mamma :O)

2009-03-05 @ 06:47:18
Postat av: pappa

Ellen är verkligen suverän. Hon räddade mig idag också.

2009-03-05 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback