Desperate Housewives

Är sjukt inne i Desperate Housewives. Finns ju inte så mycket att göra när jag är trött och ensam hemma så i morse såg jag fyra avsnitt. Blev klar med säsong 3 så när Morgan kom hem och vi hade ätit lunch åkte vi till biblioteket så Morgan kunde spela lite Webikinz och jag kunde hyra säsong 4. Vet inte hur jag ska kunna få tag på säsong 5 bara. Den går ju på TV så den har ju inte kommit på DVD än.

Jag och Morgan bakade idag också. Hon fick sitta och titta på lite svenska grejer och tyckte att rulltårtan med chokladfrosting såg godast ut så vi gjorde två stycken. En av de är redan slut för det var alldeles för gott! Till middag gjorde jag pasta med carbonarasås. Josh ville inte smaka men Morgan älskade den och när Kathleen kom hem och skulle smaka lite av Morgan slutade det med att hon åt upp allting. Känns som att jag lyckades!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, reseledare, kock, bagare, Journalist, lärare... du har många yrken att välja på! :O)

2009-03-12 @ 06:51:18
Postat av: Tilda

Du kan ladda ner säsong 5 på piratebay

2009-03-12 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback