Finally Friday

Jag har trott varenda dag den har veckan att det varit torsdag och tankt "Yes! I morgon ar det fredag!" Men vart lika besviken varje dag nar jag insag att det inte var torsdag. Men igar VAR det torsdag sa idag ar det antligen fredag. Forutom att Josh blev jattearg pa mig i morse for att jag inte lat honom byta byxor nar han kom pa att de han hade pa sig var oskona. Men eftersom vi var tvungna att ga ut till bussen sa sa jag nej. Hade han sagt till tva minuter tidigare hade det ju varit lugnt. Sedan var bussen sen och da satt han och tjurade och sa att han kunde ju visst hunnit byta byxor.

Sitter pa biblioteket nu nar Morgan har spanska. Hon har ocksa en kompis med sig sa det kommer inte vara sa mycket jobb for mig heller. Josh ska ha nagon basketgrej efter skolan sa han kommer bli hamtad av deras mormor och mofar vid 5.

Sedan blir det ju bio med Rebecca! Vi ska se The Reader. Den borjar klockan 7 sa jag hoppas att jag hinner ata nagot innan! Men det blri nog bra.

I morgon blir det New York!! Ska bli saaaaa kul! Rebecca ska sova hos mig i kvall sa jag kommer fa sallskap pa taget och idag lanade jag Desperate Housewives sasong 3 som jag kan ha pa vagen hem!

Nu slutade spanskan for Morgan och Miranda sa nu ska vi aka och tanka och sedan aka hem!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, äntligen fredag - och den är redan slut här..

Kram mamma/ som ska sova nu ;O)

2009-03-07 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback