Happy St Patricks Day!

Usch vad snabbt den här morgonen har gått. Lämnade barnen i skolan och sedan åkte jag runt hela New Fairfield eftersom man inte fick svänga vänster mellan 8.15-8.45 när man åkte ut från Joshs skola. Åkte till Shaws för att köpa Claritin och kaffe. Åkte därifrån tomhänt eftersom Claritinen kostade mer än 250 kronor. Funderar på om det är värt så mycket. Var inte sugen på kaffet sedan heller. Så jag åkte hem och har suttit här och letat jobb. Finns inte så många än eftersom det är så långt kvar tills jag kan börja men har fått i väg ett par mejl i alla fall!

Nu ska jag duscha och hitta något grönt att ha på mig innan Morgan kommer hem. Enligt Morgan MÅSTE man ha gröna kläder när det är St Patricks Day!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hörruduru... köp Clarityn du, så kan jag ta med lite till då jag kommer. Du ska nog börja äta nu om det ska ge effekt!

Kram mamma ;O)

2009-03-17 @ 17:36:58
Postat av: Anonym

Clarityn? Har du fått allergisymptom? Kanske finns det billigare där också. I Sverige finns ju en massa andra grejor som är likadana men billigare. Typ…Zyrlex. Men på nätet tipsar de också om Loratadin och Aerius. Jag kan skicka ett paket eller så med mamma också.



2009-03-17 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback