Kalas

Hann inte se klart Melodifestivalen igår. Josh hade födelsedagskalas på Fun Station. Det var ett jätteroligt ställe med massa spel, laser tag och ett stort golv för rullskridskor där de spelade discolåtar från 80-talet. Jag gick runt och hjälpte Morgan att spela. Varje gång man spelade fick man en massa kuponger. Morgan fick 300 som hon sedan kunde handla för. Så det blev lite godis och någon leksak. Kathleen hade gjort en jättegod baseballtårta också!

Efter kalaset åkte jag till Stop and Shop och lämnade tillbaka Rachell Getting Married och tänkte hyra The boy in the Striped Pajamas men den fanns inte. Åkte istället till Barnes & Noble för att köpa ett 3D-pussel föreställande en jordglob. Men de hade inte det där men de sa att det fanns på Toy R Us. Så jag åkte till Toys R Us för andra gången samma dag (Var där och köpte lego till Josh innan som han blev jätteglad för). På Toys R Us hade de bara pusslet i Disneyversion. Men det var lika många bitar och mycket sötare så jag köpte det ändå. Satt sedan och pusslade resten av kvällen. det var ju sjukt svårt att få på sista biten så jag blev jättearg på Djungelboken.

Idag har jag läst en massa bloggar och laddat upp bilder på facebook. Funderar på vad jag ska göra resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, jag vet vad du gjort i två timmar! Pratat m mig, och pusslat om jordgloben! ;O)

2009-03-15 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback