Pippi Longstocking

Jag och Morgan tittade ju på Pippi Långstrump på engelska igår. Det var jättedåliga röster! Typ vuxna som pratade till alla och det lät som en tjej som hade Tommys röst. Men annars var det lite roligt. Låten var helt annorlunda, både text och melodi.

Idag har jag varit på bilbesiktning. Träffade en gubbe och en tant som tyckte det var jättespännande att jag var från Sverige. Tanten ville jättegärna åka dit och gubben trodde att alla var fiskare.


Nu kollar jag på Desperate Housewives. Är snart halvvägs inne på säsong 3!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha... 1: dubbad Pippi!



Ha ha 2: Svenskar som är fiskare... inga isbjörnar på gatorna trodde de va?



Kram mamma

2009-03-10 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback