Skämt?

Fick en länk av Emil nyss - HIT! Jag hoppas verkligen att det är ett skämt. Det står att de försöker få Djurgårdare att gå på hammarbys första hemmamatch och bajare att gå på Djurgårdens. De skriver också att de fått mycket positiva reaktioner om det. Men läser man kommentarerna så låter det tvärtom. Jag tror det är någon gnagare som fått för sig att driva med oss och bajen. Verkar inte vara ensam att tro det heller:

"Hur vore det om gnagarpacket la lite energi på sig själva istället, till exempel skrev några ramsor så att man slapp höra det eviga jävla "AJK... AJK... AJK..." från läktaren. Jag inser förstås att ni har det svårt med flerstaviga ord, men det är värt ett försök.

Jag höll på att tillägga "stick från kommun" men så kom jag ju på att ni inte ens hör hemma i Stockholm." Klockren kommentar!


Kommentarer
Postat av: mamma

TUR att jag inte har de bekymren! ;O)

2009-03-24 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback