Taken och roadkill

Var ju på Taken igår. Den var sjukt bra! Lite kort bara. Men det var ju en thriller så det var väldigt mycket skjutande och slagsmål och grejer och så satt det en familj lite framför oss med ett barn på typ fyra år! Hur tänker man då liksom? Men hur som helst så var filmen sevärd. Det handlade om två tjejer som åkte till Europa för att åka på U2s Europaturné men så när de är i Paris blir de kidnappade och drogas ner för att sedan prostitueras.


När jag åkte hem efter filmen låg det en död possum på vägen. Jag tror att det är pungråtta. De har vita ansikten och eftersom det var så mörkt lystes det liksom upp när bilens lampor lyste på den. Såg skitläskigt ut och jag som precis sett en thriller blev ju hur rädd som helst!

Igår bestämdes också att jag ska skjutsa barnen till skolan och hämta Josh på eftermiddagarna. Lär ju bli lite mera Starbucksfrukost då, men ska inte klaga! På tal om Starbucks fick jag höra att det kommer till Stockholm! Visste inte hur jag skulle klara mig utan Starbucks när jag kommer hem men nu behöver jag ju inte oroa mig!

Ska ta ett glas oboy och kolla på Mulan nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch va läskigt med en råtta med vitt ansikte! ;O/

O´boy & Mulan låter mysigare...

Funkar inte skolbussarna så bra?

Kram mamma

2009-03-17 @ 07:05:57
Postat av: matilda

Så det kommer till Sverige alltså?! Inte för att jag är något stort kaffe-fan man ändå ;)

Postat av: Jannike

A RAT-A-CAT!!!!! ...Tror jag? Ah jag minns när jag och min vän Fernando såg en sådan för första gången... det såg ut som en katt.. men sen såg vi att den hade en råttsvans... Så vi döpte om den till en Rat-a-Cat. Hahah oh the memories...

2009-03-18 @ 00:18:08
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback