Britney Spears, Taylor Swift & Amanda Bjarnelind?

Fick mejl av min LCC Anne idag. Hon hade lite förslag på au pairmöten. April var redan bestämt men resten - som bara är 3 stycken (!!!!) - var Yankeematch i maj, konsert och glass med värdfamiljerna i en park i juni och nöjes- och vattenpark i juli. Låter ju asnice! Speciellt Yankees!

På tal om Anne så ringde hon i går och Kathleen berättade för henne hur nöjda de var med mig. Kändes så grymt skönt att höra! Hon sa att Morgan älskar mig och att jag har fått en nära relation med Josh vilket är ovanligt! Kommer verkligen sakna de när jag åker hem sedan. Insåg att om två veckor är det bara en tredjedel av året kvar. Har ju bara velat att tiden ska gå fortare hela tiden så jag får åka hem och träffa alla igen men nu känns det nästan lite jobbigt att det är så kort tid kvar. Men det känns i alla fall som att det var rätt beslut att inte förlänga.

Häromdagen när jag och Morgan satt och pusslade kom det en till sådan där stor spindel och jag vågar inte sitta på golvet längre. Lär ju finnas många flera! Usch usch! Och pungråttan(?) ligger kvar också efter två dagar. Mår typ illa varje gång jag kör förbi. Vilket jag gjorde typ fem gånger i dag. Huvudet är iofs borta nu. Såg tre till idag och innan i söndags hade jag ju aldrig sett en possum! De kommer väl med våren, I guess. Men usch på dem också!

Till något liiite roligare. Jag och Morgan lyssnade på musiken jag har här på bloggen och jag satt och sjöng med i Womanizer med Britney Spears då tyckte Morgan att jag lät ju precis som hon som sjöng! Lite senare sjöng jag med Taylor Swift i Love Story och då sa Morgan att jag sjunger jääääättebra! Jag började skratta eftersom jag vet att det inte stämmer och då sa hon "Seriously, you sing really good!" Så ni som inte hört mig sjunga kan ju låtsas att jag är grym och vara lite stolta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, vad roligt med mötena, och du är väl värd allt beröm! Det märks att Morgan & Josh gillar dig... Ja, då ska det kännas att det är svårt att lämna dem, för då är det ett tecken på att du trivs.

Bra att du beslutat att inte förlänga, för även om du trivs så vill du ju göra annat roligt också innan du pluggar igen. Det här var EN grej du ville göra - OCH du gjorde det!!! :O)

Jaa, engelskakunskaperna kan ju ha bidragit till de förvärvade sångkunskaperna, hi hi ;O)

Hälsa råttorna & spindlarna från mig! Kram mamma

2009-03-18 @ 07:35:32
Postat av: Johan

Jag vilar min väska..........;)Närå, du är grym på att sjunga....

2009-03-18 @ 08:55:29
Postat av: Peter

Du ÄR ju grym på att sjunga. Jag var chanslös mot dig i SingStar och jag är ändå Sveriges svar på Paul Potts...

2009-03-18 @ 09:52:20
Postat av: Pappa

Haha, vilken underbar Idol-jury du har om jag kollar på kommentarerna. Jag kommer alltid att tänka på dina sköna refränger den första måndagen i varje månad.

Vad härligt att höra så fint beröm. Ta det till dig. Vad underbart att allas vårt tjat om att ge USA en chans till blev bingo. Det är du värd.

Ha det!

2009-03-18 @ 20:21:09
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

Fniss fniss... Jag fick se en possumråtta för första gången när den sprang genom trädgården. Jagad av en av våra grannar. Såg rätt komiskt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback