Välkommen tillbaka...

... säger jag till min röst som tog ett break i morse. Vaknade i morse och hade lika svårt att andas som igår. Är liksom täppt och har typ lite astma. Kan inte ta djupa andetag vilket är jättejobbigt. Kan liksom inte andas med näsan och då måste jag ta djupa andetag med munnen för att få i mig tillräckligt med syre och det går inte så nu är jag jättetrött. Blä på det!

Nu vet ni i alla fall hur jag mådde igår (= stor anledning till att jag inte bloggade). Men Bruce var hemma igår för i fredags ramlade han ner för en stege och gjorde illa foten. Han var typ bara två steg upp på stegen så det var inte så farligt men han visste inte om foten var bruten eller stukad så han åkte och kollade upp det. Så det visade sig att han brutit den. Nu kommer han vara gipsad i 2,5 vecka så mamma och Johan kommer få se honom gipsad.

Morgan och jag hade i alla fall kul igår. Hon hade med sig en bok med trolleritricks så vi trollade ett bra tag. Sedan ville hon fixa mitt hår så hon gjorde det medan hon sjöng en sång om hur mycket hon älskade mig. Hon är så söt!

Fick jobba till 6 och då la jag mig i min säng och började titta på National Treasure 2. Tog en paus för middag och så gick jag ner och tittade igen och sedan tittade jag på Tonårsliv. Älska internet! Men det var helt sjukt, jag kände mig så mycket äldre än de där tjejerna trots att det bara skiljer ett år!

Idag och resten av veckan kommer Morgan hem tidigare än vanligt och samma med Josh från och med i morgon. Sämst timing att bli sjuk! Hoppas i alla fall att jag mår bättre ikväll för jag ska ner till Norwalk och äta middag med Rebecca och Jossan!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du provar väl allergimediciner! Köp, så kommer vi med mer sen! ;O)

Kul med Morgan... sött!

Stackars Bruce :O(

2009-03-24 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback