9 månader!

Nu är det gått 9 månader. Bara drygt 3 månader kvar tills jag kommer hem alltså!

Idag har jag planerat i stort sett hela maj! Eller det viktigaste som händer. Pappa kommer ju på fredag och då ska jag få sluta två timmar tidigare än normalt så ska hämta Josh och skjutsa barnen till Newtown sedan blir det Southeast så fort som möjligt så jag kommer till New York och får träffa pappa!

Det andra som planerats är en tripp till Washington. Som jag har saknat den staden! Jag och Rebecca ska åka dit fredagen 22 maj och så kommer vi hem på måndagen. Det är ju Memorial Day så inget jobb! Ska få träffa Amanda igen och så vill jag gå på Newseum och Night at the museum: the battle of Smothsonian!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kul!

Skulle vilja hinna en gång till till NY inann du kommer hem, men vi får väl åka dit tillsammans en annan gång... Kram :O)

2009-05-05 @ 07:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback