Änglar och demoner

Vaknade med värsta magontet i morse. Jag har aldrig haft så ont förut. Gick upp och duschade men kunde knappt stå upp så när jag var klar tog jag en ipren och gick och la mig. När jag vaknade kändes det bättre och när Matilda frågade om jag ville följa med på Angels and demons kände jag att det var dags att ta sig ut. Vi möttes upp på Stop n shop och köpte glass och godis och så åkte vi till bion. Jag tyckte den var bra, riktigt spännande men tydligen hade den inte fått så bra betyg i Sverige. Efter filmen var jag jättesugen på en Burrito Supreme så vi åkte till Taco Bar.

Nu sitter jag och kollar på What a girl wants. Känns som om jag borde ha sett den men det har jag inte. I morgon blir det New York! :)

Kommentarer
Postat av: emma

what a girl wants!! en FAVVIS :D

Postat av: mamma

Filmkrönikan nästa! Kan ju vara ett blivande yrke... filmrecensent!

2009-05-17 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback