Bullfest

Jag och Morgan bakade bullar idag. Innan vi åkte på morgonen kollade jag igenom alla ingredienser och lådan det stod "flour" på var jättetung. När vi lämnat Josh åkte vi till Shaws och köpte kanel, jäst och äppelsås innan jag lämnade Morgan. Skrev nästan klart mitt arbete till Silver Bay på morgonen och sedan när Morgan kom hem började vi baka. När det var dags att hälla i mjölet var det inte mjöl i lådan utan det var socker. Så vi fick sätta oss i bilden och åka till Shaws igen. Men när vi väl var klara var det mycket lyckat!


Vanliga bullar och äppelbullar! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm... ser ju smarriga ut! Åhhh, va´jobbigt att åka & handla mjöl när ni redan var igång! Men, den som väntar på ngt gott väntar inte för länge! Kram mamma :O)

2009-05-17 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback