Dagarna med pappa i CT

I måndags hade jag fått sovmorgon till 7.30. Synd bara att jag fick reda på det när jag kom upp klockan 7. Hur som helst, jobbade som vanligt. Bruce kom och hämtade Josh när vi var på Morgans dans för de skulle åka i väg på baseball så det blev tjejmiddag med mig, Morgan, Kathleen och Sam. Efter middagen var det dags för mig att åka till Southeast och hämta pappa! Det var jättekul att ha honom här!

I tisdags lämnade jag av barnen på bussen, sedan åkte jag och pappa till Marshalls och Target. Pappa köpte lite grejer till Emil och Alba och sedan köpte jag en extern hårddisk på Radioshack. Det var 20% rabatt på en halv TB så nu har jag tömt datan på filmer. Det behövdes kan jag säga! Ska även lägga över alla bilder och bara spara en del på datorn.

Hur som helst. Vi åkte sedan hem och mötteupp Morgan som kom hem från skolan. Efter lite lunch åkte vi till mallet och kikade. Blev lunch där för pappa och glass för mig och Morgan. Vi hann också med kaffe och choklad donut på Starbucks och på tal om choklad donuts: de har kommit till New Fairfield! Det var på tiden!!

Efter mallet åkte vi och hämtade Josh och sedan åkte vi hem och spelade basket och baseball. Jag vann Horse och var sjukt stolt över mig själv! Sedan gick vi in och Josh visade pappa baseball på Wii. Det gick inte så bra för honom ;)

Igår skjutsade vi barnen till skolan och åkte sedan till Starbucks där vi satt en stund, sedan åkte vi till Shaws och köpte pesto och hyrde Marley and me. Sedan åkte vi hem och chillade tills Morgan kom och det var dags att köra pappa till tåget. Var jättejobbigt att säga hejdå och nu längtar jag mer än någonsin till augusti då jag får komma hem! Men vi hade det i alla fall jätteroligt de här dagarna och hann ju med en hel del i New York i helgen!

Kommentarer
Postat av: mamma

:OD Jaa, du har haft tur med så mkt besök! Ingen trodde väl i Januari att vi skulle komma till dig i USA... Nu blev det så bra! du åkte inte hem!

Vardagen väntar på dig här med, med: jobb/skola/.../träffa kompisar/gå ut/mysa med familjen/erna... så njut av den tid du har kvar i Amerika. Kram...

2009-05-14 @ 16:00:11
Postat av: Pappa

Sååååå dålig var jag väl inte. Lite sugen på att börja lira basket. Jag hoppar ju så högt ;-)



2009-05-15 @ 01:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback