En helg i februari

Helgen började i fredags när vi firade Dr Britta som hade disputerat tidigare på dagen. Innan man hörde alla tal hade jag svårt att förstå riktigt hur duktig hon varit men efteråt var jag sjukt imponerad! Det är inte alla som skulle klara av det hon gjort! Resten av helgen har varit väldigt god. Igår gjorde jag pannkakor till brunch och på kvällen åt vi fisk och potatismos med curry- och vitvinssås och äpple. Till efterrätt gjorde jag egen chokladsås som vi åt med vaniljglass. Idag gjorde Micke helstekt fläskytterfilé med tomater, potatisterriner och smaksatt crème fraîche. Det var så gott så att det var svårt att sluta äta!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

3.vart bor han?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback