Lite update

Nu har jag varit dålig på att blogga men jag har haft lite fullt upp. Igår var jag hos farmor på dagen och när jag kom hem gjorde jag klart mina cupcakes (chokladmousse- och hallonfyllda citron cupcakes med vit chokladfrosring) innan vi fick trevligt besök av Annika och Magnus. Vi åt cupcakes, drack öl och cider och spelade spel. När vi spelade På spåret var jag och Annika överlägset bra men på Stockholmsspelet gick det mindre bra för mig.
Idag gick jag upp tidigt för att vara barnvakt ett par timmar. Det gick jättebra. Den lille killen jag passar är världens charmigaste. Jag hann hem en liten stund innan jag och Micke åkte till WKB. Sedan var det hockey och Djurgården vann ju såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback